nedjelja, 8. ožujka 2015.

Restauracija Tomos automatika dan 3

Nastavljamo sa našom restauracijom, danas krećemo sa sastavljanjem, rješavanjem problema sa strujom, ulje...

Prvo što ćemo danas napraviti je staviti mašinu na ramu(samo mašinu bez fergazera usisa i bubine). Da bi ste vratili mašinu na ramu prvo trebate namontirati dio koji izgleda ovako:
Taj dio se našerafi ovdje:                  
Nakon što je taj dio na motoru spremni ste namontirati i nogare koje su prikazane na slici iznad dio pored nosača mašine. Nakon što je i to gotovo slobodno pričvrstite i mašinu. Kada je mašina na rami sada idemo namontirati fergazer i usis. Pronađite usis među dijelovima te ga pričvrstite uz cilindar pomoću dva kratka šerafa. Na usis se nastavlja fergazer. Prvo na fergazer stavite filter za zrak te odvrnite šeraf koj steže usis umetnite dihtung u rupu(izgeda kao okrugla žuta plastika). Te zatim nabijte fergazer na usis i zategnite šeraf. Vaša mašina je gotova, još joj samo fali auspuh uzmite vaš auspuh i pričvrstite ga. Ako želite povećati snagu motora raspitajte se o modelima rezonantnog auspuha koji pašu na automatika. Nakon što je mašina gotova idemo riješiti struju motora. Pri rastavljanju motora sačuvali ste žice od struje koje su zalemljene na prekidač gdje se motor gasi, trubi, i pali svijetlo(dugo i kratko). Prije nego li spojite struju moramo namontirati bobinu. Ona je pričvršćena za dva šerafa na lijevoj strani poklopca mašine. Nakon što je bobina našerafana sada idemo spojiti struju prvo na volan zašerafite prekidače izolirane žice provedite ispod rezervoara te spojite. Ako imate svijetlo žice prije nego što ulazi u svijetlo treba se ukopčati u regulator napona jer bi u protivnom izgorila žarulja. Prilikom spajanja struje koristite se šemom struje za određeni model tomosa. Poslije što smo ustanovili da struja radi ugraditi ćemo i zadnju i prednju vilicu. Nakon ugradnje i zadnje i prednje vilice namontirati ćemo i kotače, prije nego li ih stavite provjerite pakne u bubnju. Na zadnji kotač stavite lanac. Dio koji smo na početku epizode ugradili koji drži motor ima još dvije dodatne šipke na koje ćemo ugraditi fuzere(ono gdje se u vožnji drže noge). Zatim ugradite i stražnje amortizere, te ih dobro učvrstite. Vrijeme je da stavimo i sajle za gas i prednju kočnicu u polugu na ručki za gas ubacite štift provucite sajlu namontirajte na bubanj i dobro stegnite i nategnite sajlu. Što se tiče sajle za gas prvo ju namontirajte u fergazeru te provedite zajedno ispod rezevoara sa strujom te ugradite u ručku za gas. Sada uzmite poklopac koji poklapa žice za struju ispod spremnika s gorivom i zašerafite. Još vam je ostalo samo da namontirate sjedalo i pedalu od zadnje kočnice te zadnju kočnicu što nije atomska fizika stoga je vaš motor u samo nekoliko sljedećih koraka spreman za prvo paljenje pa i vožnju. Prvi korak ako već niste trebate naliti ulje u getribu koje podmazuje kvačilo ali ne do vrha nego samo do šerafa koji je na srediti poklopca. Idući korak je našerafiti pipicu za benzin na spremnik te cijevčicu nataknite na malenu cijevčicu od metala na fergazeru. Treći korak je mješavina: u smjesu benzina staviti 3-4 % ulja što je 30-40 ml na 1 litru benzina. I zadnji korak je sviječica zašerafite sviječicu i verglajte ali budite strpljivi jer je motor hladan i treba mu vremena da povuče benzin. Pri paljenju stisnite čok i uvjerite se još jednom da li je benzin otvoren. Sretno s paljenjem to bi bilo to za ovu epizodu u sljedećoj nastavljamo sa najčešćim problemima pri paljenju tomosa te ću vam predstaviti naš budući YouTube kanal. Hvala na pažnji.

Nema komentara:

Objavi komentar